Vinterland.

Nu, äntligen, är jag hemma igen och det känns bra. Det är en väldigt stor omställning med både vädret och egentligen allting. Umgås med familj varje dag som jag inte träffat på 16 månader och dessutom har jag jetlag. Inte i form av tidsomställningsproblem, men allt annat. Det jobbigaste är att äta..jag blir inte hungrig och har inte ätit nästan någonting på två dagar. Eftersom det för mig är "natt" under svenska dagen, så är min mage inte inställd på att äta och under natten sover jag ju, så då blir det ingen mat. 
 
Jag har hunnit ränna runt på stan med mormor två dagar i streck och imorgon blir det skansen-marknad. Idag kom min kära "gammelmorbror" och hälsade på från Gävle (mormors bror, alltså). Jag och mormor mötte upp honom på Centralen och sedan gick vi och fikade och åt lunch (de åt, jag drack ramlösa). Handlade lite saker också som jag ska visa senare och så fick jag en skiiitsnygg skinn-ryggsäck av mormor som hon inte använder. Hon är så snäll, min kära mormis.
 
 
Arkivbild.
 
 
 


Kommentarer
Millah

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg =)

http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-biobiljetter.html

Maila kontaktuppgifter "namn,adress,mail,telenr" till: [email protected]

Kram // Millah

2012-12-19 @ 00:04:41
URL: http://millahoman.blogg.se


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0