4 december 2013

Nu är det julemånad och allting känns så himla mysigt tycker jag. Nu är det mysigt att gå upp, mysigt att duscha, mysigt att gosa ner sig i soffan eller sängen, mysigt att laga mat. Ja, allt är helt enkelt mysig. Jag längtar otroligt tills snön kommer, när allt är vitt och det blir ännu mer mysigt!

December är min absoluta favoritmånad. Det är då allt roligt händer, det är advent 4 gånger, man har en ursäkt att äta lussebullar varje dag, pepparkakorna tittar fram, snön kommer, det är lucia och till sist jul och nyår. Det finns lixom alltid något att se fram emot i december! Helt underbart.

Något annat som är otroligt mysigt är julpyntet. Det ser så hemtrevligt ut med ljus och gran och glitter. Jag har passat på att julpynta redan nu så att jag får njuta av det extra länge!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0