26 oktober 2013

Jag har haft oturen att få ryggskott. Efter innebandyn i torsdags så small det till av bara sjutton och pang så kunde jag inte ens gå. Jag har alltså varit sängliggandes (har inte ens kunnat ta mig till toan själv) i snart 2 dygn. Och jag håller på att dö av tristess...

Känns som att det inte riktigt är rätt tillfälle för ryggskott med förlamning som följd just nu. Jag har tenta på måndag, en sjukt stor tenta dessutom, och nu har jag förlorat 2 dygns plugga på grund av detta. Ni kanske tänker att "ja, men du kan väl plugga i sängen då". Fast nej, det funkar inte riktigt när man inte kan röra sig. Var ska jag ha kollegieblocket, hur ska jag skriva, vart ska jag ha lagboken samtidigt som jag läser i 3 andra böcker, och allt detta när jag bara kan ligga på rygg?? Helt omöjligt. Jag har visserligen kunnat läsa litegrann, men jag får ont i armarna av att gålla en 1kilos bok över huvudet mer än 15min i sträck.

Så, jag ägnar dagarna åt tv-tittande och mys med min korv istället. Och håller tummarna att ryggen läker snabbt så att jag kan spela innebandy imorgon, måndag, tisdag och torsdag!!!

Mammas korvsnorv ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0