3 november 2013.

Nagelfix stod på schemat ikväll. Jag passade på när mannen ändå skulle iväg på nånting med sina vänner. Lite selfie-time =) Det blev fransk manikyr den här gången och jag blev rätt nöjd med resultatet. Innan jag åkte till Australien fixade jag naglarna nästan varje dag och kunde göra i princip vad som helst. Nu var det ett bra tag sedan jag höll på med det flitigt och allting känns mycket svårare, speciellt som jag är perfektionist och hatar när det blir fel eller kommer utanför! Resultatet ser ni här nedan, vad tycks? =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0