30 April 2013.

Dags igen då. Jag vet att jag har försummat er ett bra tag nu, men det har varit så sjukt mycket i skolan. Och en miljon tentor, känns det som. Men idag fick jag tillbaka svar från Civilprocessen, en kurs jag hade i början av året, och jag klarade den!! Wiiiiiii! Är på sjukt bra humör idag och dessutom ska jag och Daniel på bio ikväll =)

Jag bjuder på en bild från igår. Puss
 
Neon-sminkning.
 
Ögon: Sleek Makeup Ultra Matte V1 (Bammi, Strike, Pout)
Läppar: Collection 2000 Volume Boost (Icing)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0