3 oktober 2013

Nu var det ett bra tag sedan jag var inne och skrev av mig. Jag tänkte jag skulle börja skriva igen, men inte alls i den utsträckning jag tidigare har gjort. Jag har nämligen inte den tiden som krävs det. Men jag kommer att lägga upp inlägg när och om jag har något att skriva om.

Jag har satt igång med träningen ordentligt igen, efter ett uppehåll på nästan ett halvår (!!). Men nu börjar det arta sig igen och jag är på god väg att komma i form igen.
Jag har även ett ton med studier som hänger över mina axlar. Med tenta om 3,5 veckor har jag fortfarande ca 1500 sidor kurslitteratur + inlämningsuppgifter kvar att fixa. Jag har därför gjort en detaljplanering över hur mycket och vad jag ska läsa varje dag för att få det att gå ihop. Hej då, fritid!

Det enda jag kommer ha tid med i en månad framöver är plugg och träning. Just det, jag har ju även blivit innebandytränare på universitetets sportanläggning. Träning för mig består alltså av innebandy så många gånger i veckan jag hinner, samt gymträning (även där så mycket jag hinner) och jag försöker att iaf 2 dagar i veckan köra dubbla pass.

22 augusti 2013
 
25 september 2013
 
1 oktober 2013
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0