8 november 2013

Tydligen så är listan över Sveriges snyggaste män ute på nätet och jag har precis tittat igenom den. Jag kan inte undvika att undra vem som har valt ut dessa män och varför listan heter "Sveriges snyggaste män" när det inte alls handlar om snygghet, utan om helt andra egenskaper. Dessutom tycker jag personligen att det är en ganska onödig företeelse att ha en lista med rankning av snygghet. Vem bestämmer vem som är snygg? Vem har gett den personen rätt att bestämma detta? Och varför heter listan "Sveriges snyggaste män" när det är helt tydligt att man inte sett till hela Sverige, utan endast kändisar?

Ett mer passande namn vore "Sveriges just nu mest intressanta kändisar".
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0