10 oktober 2013

Idag känns som en ganska seg höstdag. Egentligen har jag jättebråttom till skolan då jag har föreläsning om 25 minuter.. och jag sitter i nattsärk fortfarande. Inga problem, tänker jag.. men jag vet innerst inne att jag kommer bli sen.

Jag har innebandyträning ikväll, som jag ska vara ledare för. Det blir femte passet sedan i söndags. Hade även tänkt att spela nu på söndag då vi kör helplan, vilket blir lite mer intensivt.
Det har inte blivit någon gymträning i veckan eftersom det blev så himla mycket innebandy, men nästa vecka tänkte jag variera mig lite. Eller köra alla innebandypass + gymträning =)

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0