9 november 2013

Igår blev en sen kväll. Jag och syrran tittade på film, spelade frågespel och spelade in en film. Kom hem först efter 1 inatt och det känns i huvudet att jag är ovan att vara uppe sent. Har inte rört mig ur sängen ännu, trots att jag vaknade vid 9 av lukten av pannkakor. Jag har den finaste killen.
Dagen innehåller inga speciella planer, men kvällen är däremot ganska fullspäckad. Vid 18 ska jag möta upp de andra innebandyledarna för lite biljard och middag. Senare under kvällen blir det förmodligen någon sorts barrunda i stan. Trevligt!
 
Nu när vintern nalkas drömmer jag mig tillbaka till året i Australien och värmen. Jag är så sugen på att åka på en resa, men kan inte riktigt bestämma mig vart jag ska åka. Förslag?
 
Mars-april 2012, Perth.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Skicka din åsikt:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback

Micaela C.W

En 24 årig kvinnas tankar om världen och tillvaron. Fotografi, Träning, Vardag och en gnutta tankar om världsproblemen i dagens samhälle. Allt jag skriver är endast mina egna åsikter om saker och ting, jag har inte för avsikt att såra eller kränka någon, utan vill endast uttrycka mina tankar.

RSS 2.0